حمل كيسه‌هاي خريد به روشي ايمن

حمل بار آسان با دستگيره حمل بار

حمل كيسه‌هاي خريد به روشي ايمن

۱۶ بازديد

حمل كيسه هاي خريد

زماني كه به خريد مي‌رويد بايد نكاتي را رعايت كنيد تا از آسيب به كمر و ستون مهره‌هاي شما جلوگيري شود. در ظاهر هر كدام از كيسه‌ها وزن زيادي ندارند و مي‌توان آنها را به راحتي حمل كرد. اما زماني كه شما خريدهاي زيادي را انجام مي‌دهيد، در مجموع وزن زيادي را بايد دستان و كمر شما تحمل كنند.
شما مي‌توانيد به وسيله دستگيره حمل بار از فشارهاي اضافه بر روي دستان و كمر خود بكاهيد. اين دستگيره‌ها توانايي تحمل وزن تا 10 كيلوگرم را دارند و شما مي‌توانيد با خيال راحت كيسه‌هاي خريد خود را با آنها جابجا كنيد.
با استفاده از اين دستگيره‌ها موجب  حمل بار آسان مي‌شود. اين دستگيره‌ها در جلوي خود گيره‌اي دارند كه مانع از خروج دسته كيسه‌ها مي‌شود. اين زبانه به راحتي و با كمترين فشار به سمت داخل حركت مي‌كند ولي به سمت بيرون نمي‌رود. مي‌توان تعداد زيادي كيسه خريد را به وسيله آن بلند كنيد، بدون اين كه به دستان شما فشار زيادي وارد شود.
به خاطر طرح و شكل ارگونومي كه دارد به راحتي در دست جا مي‌گيرد و دسته كيسه‌ها مزاحم انگشتان نمي‌شوند. از طرف ديگر زماني كه شما كيسه‌هاي خريد را در اتومبيل قرار مي‌دهيد، ديگر نگراني بابت پخش شدن اجناس داخل آنها نخواهيد داشت. كيسه‌ها زماني كه دسته‌هاي آنها در داخل دستگيره حمل بار قرار دارد، در جاي خود باقي مانده و از پخش شدن اجناس جلوگيري مي‌شود.

اثرات حمل كيسه‌هاي خريد به روش نادرست بر روي كمر

در صورتي كه به طرز نامناسب آنها را جابجا كنيد، اثرات نامطلوبي بر روي بدن شما مي‌گذارند. هميشه سعي كنيد هر گونه باري را بدون خم كردن كمر خود بلند كنيد. زماني كه شما كمر خود را خم مي‌كنيد، تمام فشار بار به عضلات كمر شما منتقل مي‌شود. اين ماهيچه‌ها قدرت بالايي ندارند و اين فشار به ستون مهره‌هاي شما انتقال پيدا مي‌كند. در ستون مهره‌ها، هر كدام از استخوان‌ها به وسيله يك غضروف از همديگر جدا مي‌شوند.
اگر فشار زيادي به كمر وارد شود، اين فشار به اين ديسك‌هاي غضروفي انتقال پيدا كرده و باعث تغيير شكل آنها مي‌شود. اگر به مدت طولاني اين فشار بر روي مهره‌هاي كمر شما باشد، ديسك بين مهره‌ها تغيير شكل مي‌دهد. در بين ستون فقرات رشته‌هاي عصبي كه به نخاع معروف هستند، از سوراخ كوچكي كه بين مهره‌ها وجود دارد عبور مي‌كنند و در صورتي كه نخاع تحت فشار قرار بگيرد، باعث درد در ناحيه كمر مي‌شود.
از طرف ديگر با حمل بارهاي سنگين و به صورت غير اصولي ديسك بين مهره‌ها هم تحت تاثير قرار گرفته و از شكل طبيعي خود خارج مي‌شود. زماني كه اين اتفاق مي‌افتد، درد كمر ادامه پيدا كرده و در صورتي كه باز هم بارهايي به روش نادرست جابجا شود، حتي امكان پارگي ديسك كمر وجود دارد.
هميشه سعي كنيد بارها را با دو دست خود حمل كنيد و در زماني كه ناچار هستيد فقط يك كيسه را جابجا كنيد، به طور مرتب دستان خود را عوض كرده و آن را در مدت طولاني با يك دست حمل نكنيد. حمل نامتوازن بار به ستون فقرات شما آسيب مي‌رساند. در صورتي كه بايد كيسه خريد خود را به فاصله طولاني حمل كنيد، زماني كه احساس خستگي كرديد، آن را زمين گذاشته و استراحت كنيد. اين كار باعث مي‌شود عضلات شما بتوانند نيروي لازم براي ادامه مسير را به دست آورند.
شما مي‌توانيد دستگيره حمل بار را از ما تهيه كنيد تا در زمان خريد به شما كمك كند به راحتي كيسه‌هاي خريد خود را حمل كنيد. هر كدام از آنها تحمل وزن تا 10 كيلوگرم را دارند. به خاطر استفاده از مواد درجه يك و باكيفيت، عمر طولاني دارند و براي مدت طولاني براي شما كار خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.