بهترين وسيله براي حمل كيسه‌هاي خريد چيست؟

حمل بار آسان با دستگيره حمل بار

بهترين وسيله براي حمل كيسه‌هاي خريد چيست؟

۱۴ بازديد

براي انجام دادن هر كاري استفاده از ابزار مناسب باعث پيشرفت بهتر آن كار خواهد شد و براي حمل كيسه‌هاي خريد، دستگيره حمل بار بهترين وسيله براي اين كار خواهد بود. اين دستگيره‌ها به شما كمك مي‌كنند به راحتي و با كمترين فشار به دست، بتوانيد كيسه‌هاي خريد خود را حمل كنيد.
زماني كه شما به خريد مي‌رويد، هر فروشگاه كيسه خريد مخصوص به خود را دارد و اين كيسه‌ها در اشكال و سايزهاي مختلفي توليد مي‌شوند. وقتي كه شما بايد چندين كيسه را با خود حمل كنيد، به خاطر شكل متفاوت دستگيره‌ها و ميزان سنگيني آنها، هر كدام فشار متفاوتي به دستان شما وارد مي‌كنند و در صورتي كه مجبور باشيد اين فشار را زمان زيادي تحمل كنيد، دست‌ها صدمه خواهند ديد.

بهترين وسيله براي حمل كيسه‌هاي خريد

كيهان ارائه دهنده دستگيره حمل بار

ما با خلاقيت و نوآوري براي حمل بار آسان ، اين دستگيره‌هاي را ارائه مي‌دهيم. اين دستگيره حمل بار از مواد مرغوب و مقاوم ساخته شده كه قادر به تحمل بار تا 10 كيلوگرم هستند. اين دستگيره‌ها مقاومت بالايي دارند ولي به ظرافت آنها نيز توجه زيادي شده است. اين دستگيره‌ها بسيار ظريف ساخته شده و مي‌توان آنها را در هر جايي قرار داد و در زمان خريد از آن استفاده كرد. اين دستگيره‌ها را مي‌توانيد در كيف و يا جيب خود بگذاريد و نگراني از بابت حمل آن نداشته باشيد.
زماني كه شما دسته كيسه‌هاي خريد را در اين دستگيره‌هاي حمل بار قرار مي‌دهيد به خاطر اين كه اين دستگيره‌ها زبانه‌اي دارند كه با استفاده از فنر در جاي خود قرار مي‌گيرد، دستگيره كيسه‌ها نمي‌توانند از آن خارج شوند و اگر شما زماني كه كيسه‌هاي خريد را در اتومبيل خود قرار مي‌دهيد، دستگيره آنها را درون اين دستگيره حمل بار بگذاريد، ديگر از داخل آن بيرون نمي‌آيد و خريدهاي شما درون خودرو پخش نمي‌شوند و در يك جا باقي خواهند ماند.

نكاتي در مورد حمل بار

هميشه در زمان بلند كردن اشياء از روي زمين سعي كنيد كمر خود را خم نكنيد و بارهاي سنگين را با استفاده از خم كردن زانوها بلند كنيد. اين كار باعث مي‌شود فشار زياد به كمر شما وارد نشود و آسيبي به آن نرسد. زماني كه شما ناچار به حمل بار و كيسه‌هاي خريد هستيد، آنها را بعد از پيمودن مسافتي به زمين بگذاريد و اندكي استراحت كنيد. اين كار باعث مي‌شود ماهيچه‌ها انرژي خود را به دست بياورند و از فشار بيش از حد به مفصل‌ها جلوگيري شود.
هميشه اگر بيش از يك كيسه را مي‌خواهيد حمل كنيد، آنها را بين دو دست خود تقسيم كنيد تا به كمر فشار زياد وارد نشود و از طرف ديگر در هر دست بار كمتري را حمل كنيد. زماني كه باري را در يك جهت بدن خود حمل مي‌كنيد ستون مهره‌ها با كج شدن و ايجاد فشار بيشتر به آن توسط ماهيچه‌ها سعي در ايجاد تعادل مي‌كند و اگرمسافت زيادي را با اين حالت طي كنيد، اين فشار باعث مي‌شود ديسك بين مهره‌ها از حالت طبيعي خود خارج شود و در صورتي كه اين كار را به دفعات انجام دهيد صدمات زيادي به آن وارد خواهد شد.
هميشه قبل از بلند كردن بارهاي سنگين آن را تست كنيد و در صورتي كه بيش از اندازه سنگين بود، با استفاده از ابزار آن را بلند كنيد و يا از افراد ديگري كمك بگيريد. اگر بارهاي سنگين را به تنهايي بلند كنيد و اين سنگيني بيش از تحمل ماهيچه‌هاي شما باشد، آسيب جبران ناپذيري به كمر شما وارد مي‌شود و در برخي از مواقع نياز به عمل جراحي خواهد بود.
شما مي‌توانيد اين دستگيره‌هاي حمل بار را از كيهان تهيه كنيد و كيسه‌هاي خريد را با آن حمل كنيد. به راحتي آن را مي‌توانيد در هر جايي نگهداري كرده و در مواقع لزوم از آن استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.