۷ نكته مهم در زمان بسته بندي براي اطمينان از جابجايي ايمن

۲۰ بازديد

7نكته مهم در زمان بسته بندي

اقدامات متعدد و وقت گيري براي تكميل فرايند آماده سازي وجود دارد تا بتوانيد اسباب و اثاثيه خانواده خود را از يك خانه به خانه‌اي ديگر منتقل كنيد. بسته بندي اثاثيه خانه شما نيز از اين قاعده مستثني نيست. انجام اين كار توسط خودتان مي‌تواند يك اقدام مخاطره آميز باشد، اما شركت‌هاي بسته بندي حرفه‌اي وجود دارد كه مي‌توانيد از آنها براي كمك به بسته بندي وسايل خود بهره‌مند شويد. آنها مي‌توانند به سرعت و به طور موثر وسايل شما را براي يك جابجايي ايمن به خانه جديد شما، مرتب و بسته بندي كنند.

چه نكاتي را در زمان بسته بندي و جابجايي ايمن رعايت كنيم

نكات بسته بندي زير كه توسط شركت‌هاي بسته بندي متخصص جمع آوري شده‌اند مي‌توانند به شما در مورد چگونگي انجام كارهاي بسته بندي و حمل بار آسان كمك كنند تا اطمينان حاصل شود كه يك جابجايي ايمن و بي خطر را تجربه خواهيد كرد.

 1- يك فهرست از اقلام موجود تهيه كنيد

اكثر صاحبان خانه كه تصميم به استخدام نيروهاي حرفه‌اي دارند، علاقه‌مند هستند كه هزينه‌ها را در ميزان حداقل حفظ كنند و فقط با اجسام سنگين و شكننده كار مي‌كنند؛ اقلامي كه بايد با دقت بسته بندي شده و با روشي ايمن جابجا شوند. يك ليست از اقلام موجود تهيه كنيد و آن را با شركت بسته بندي مورد نظر خود به اشتراك بگذاريد.

 2- از لوازم سفارشي براي بسته بندي استفاده كنيد

بر اساس اقلام مورد نياز براي بسته بندي، ممكن است به مواد خاصي نياز داشته باشيد تا اطمينان حاصل شود لوازم منزل شما جابجايي ايمن خواهند داشت. عتيقه جات و ظروف شيشه‌اي به مواد پلاستيكي و سفارشي براي بسته بندي نياز دارند. در مورد لوازم مورد نياز از قبيل جعبه‌هاي ويژه كه ممكن است به آنها نياز داشته باشيد تا به خوبي از آنها محافظت كنيد با نيروهاي حرفه‌اي مشورت كنيد.

 3- از جعبه‌هاي چند منظوره استفاده كنيد

استفاده از جعبه‌ها براي بسته بندي و جابجايي ايمن ضروري هستند، اما استفاده از جعبه‌ها با اندازه‌هاي مختلف براي تضمين يك انتقال ايمن يك الزام هستند. جعبه‌هاي كوچك‌تر براي موارد سنگين مناسب هستند، در حالي كه موارد شكننده در جعبه‌هاي بزرگتر ايمن‌تر خواهند بود. اطمينان حاصل كنيد كه نيروهاي حرفه‌اي كه استخدام كرده‌ايد به راحتي قادر به مديريت چنين سناريوهايي هستند.

 4- استفاده بهينه از فضاي جعبه‌ها

<نحوه پر كردن جعبه‌ها به دو دليل بسيار حائز اهميت هستند. اول، نمي‌خواهيد براي جعبه‌هاي اضافي مبلغي را پرداخت كنيد وقتي كه اقلام شما مي‌توانند در تعداد جعبه‌هاي كمتري به طور مناسب بسته بندي شوند. دوم، اگر جعبه‌هاي شما تا ظرفيت كامل خود پر نشوند، اين احتمال بوجود خواهد آمد كه در درون جعبه با يكديگر برخورد كنند و در طول فرايند جابجايي شكسته شوند.

 5- برچسب گذاري جعبه‌ها

به خاطر داشته باشيد كه لوازم بعد از بسته بندي و انتقال از خانه قديمي به خانه جديد، كار شما هنوز تمام نشده است. باز كردن آنها نيز به خودي خود يك مرحله مهم است. اگر جعبه‌هاي خود را در هنگام بسته بندي، حمل و جابجايي ايمن برچسب گذاري نكنيد، هنگام جمع آوري و سازماندهي آنها در خانه جديد، به سختي مي‌توانيد اقلام مورد نظر خود را پيدا كنيد.
نكته: طرفين جعبه‌هاي خود را نيز علامت گذاري كنيد. به اين ترتيب، هنگام تلاش براي شناسايي جعبه‌ها هنگامي كه در بالاي يكديگر قرار دارند به مشكل بر نخواهيد خورد.

 6- براي بسته بندي لوازم الكترونيكي و مبلمان از افراد متخصص كمك بگيريد

هنگامي كه به دنبال بسته بندي اقلام سنگين مانند لوازم الكترونيكي و مبلمان هستيد، به كارشناسان اجازه دهيد تا كنترل كامل را به دست بگيرند. آنها تجربه كافي دارند و مي‌توانند اين كار را به راحتي انجام دهند. علاوه بر اين، آنها مي‌توانند متعلقات آنها را به گونه‌اي باز كنند تا به راحتي درون جعبه‌هاي مخصوص قرار بگيرند و جابجايي ايمن داشته باشند.
نكته: عكس‌هاي دقيقي از لوازم الكترونيكي و مبلمان خود قبل از بسته بندي بگيريد. به اين ترتيب شما بعد از جابجايي مشكلي با مونتاژ مجدد آنها نخواهيد داشت.

 7- مسئوليت بسته بندي را به افراد متخصص محول كنيد

اگر قصد استخدام نيروهاي حرفه‌اي را داريد، از شركت‌هاي جابجايي اثاثيه كه در حال بررسي آنها هستيد بپرسيد كه آيا خدمات بسته بندي نيز ارائه مي‌دهند. اين به نفع شماست زيرا آنها مي‌توانند به خوبي از بسته بندي‌هاي شما مراقبت كنند، به اين دليل كه اكثر شركت‌هاي حرفه‌اي خدمات موجود در هر دو زمينه را ارائه مي‌دهند و مي‌توانند بيمه‌اي براي اموال و اثاثيه ما اختصاص دهند. همچنين مي‌توانيد اطمينان حاصل كنيد كه هنگامي كه يك تيم، بسته بندي‌هاي شما را تكميل كرد، آنها نيازي به آموزش در زمينه اين كه كدام يك از بسته بندي‌ها حاوي اقلام شكننده هستند نخواهند داشت و به راحتي مي‌توانند جعبه‌ها را در محل مناسب خود در خانه جديد شما قرار دهند.
انگيزه ديگري براي تخصيص كار بسته بندي به شركت‌هاي خدمات متخصص به هنگام جابجايي ايمن مي‌تواند اين نكته باشد كه بيشتر متخصصان مي‌توانند عمليات بسته بندي را در طول يك روز انجام دهند. از آنجا كه آنها همچنين مسئول انتقال وسايل شما هستند، مي‌توانند برنامه‌ها را به گونه‌اي ترتيب داده و بسته بندي را انجام دهند كه يك جابجايي ايمن و راحت به خانه جديد خود داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.