چرا بايد از دستگيره حمل بار استفاده كنيم

حمل بار آسان با دستگيره حمل بار

چرا بايد از دستگيره حمل بار استفاده كنيم

۱۳ بازديد

در طول روز تمام افراد نياز به حمل و جابجايي كيسه‌هاي سنگين پيدا مي‌كنند كه به وسيله دستگيره حمل بار اين كار راحت‌تر انجام خواهد شد.

 با دستگيره حمل بار جابجايي بارهاي سنگين آسان خواهد بود

يكي از مواردي كه در هنگام حمل بارهاي سنگين بايد رعايت كنيم طرز حمل آنها است كه اگر بطور صحيح انجام نپذيرد موجب آسيب رسيدن به ستون فقرات و مهره‌هاي گردن خواهد شد. با قرار گرفتن ستون فقرات در وضعيت نا مناسب، به ديسك‌هاي بين مهره‌ها فشار بيش از حد وارد خواهد آمد و به مرور زمان آسيب‌هاي جدي به ستون فقرات ومهره‌هاي گردن وارد مي‌شود. زماني كه تعداد زيادي كيسه را بخواهيم با دست بگيريم بخاطر اجناسي كه درون خود دارند مجبور خواهيم بود براي جبران و بهبود مركز ثقل، حالت بدن خود را تغيير دهيم تا با آنها هماهنگي ايجاد كنيم. با استفاده از دستگيره حمل بار موقعيت قرار گرفتن دست‌ها و در نتيجه ستون مهره‌ها مناسب‌تر خواهد بود و فشار زيادي به مچ دست و انگشتان وارد نخواهد شد.

دستگيره حمل بار

 اضافه كردن كيسه ها به دستگيره حمل بار به آساني خواهد بود

اين دستگيره‌هاي حمل بار داراي قفل كن بوده و دسته كيسه‌هاي شما به هيچ عنوان از آن خارج نمي‌شوند، قفل كن بكار رفته در اين دستگيره حمل بار اطمينان خاطر براي شما خواهد داشت و شما از بابت افتادن كيسه‌ها و ريختن محتويات آنها آسوده خاطر خواهيد بود. از طرف ديگر به راحتي مي‌توانيد بدون هيچگونه زحمتي كيسه‌هاي خريد خود را به آن اضافه كنيد، قفل كن آن به گونه‌اي طراحي شده كه امكان اضافه كردن كيسه به آن به راحتي انجام مي‌گيرد. با استفاده از اين دستگيره حمل بار آسان خواهد شد و خريدهاي شما در خودرو نيز از ريختن در امان خواهند ماند و وقتي آنها را در صندوق عقب خودرو قرار مي‌دهيد اگر به دسته‌هاي آنها اين دستگيره  را متصل كنيد، در اثر ترمز و حركت، محتويات آنها به بيرون نمي‌ريزد و با اطمينان خاطر مي توانيد تعداد زيادي كيسه را با استفاده از آنها يكجا نگه داريد.

 برخي از مزاياي دستگيره حمل بار كيهان

يكي از مزاياي دستگيره حمل بار اين است كه زماني كه چند كيسه در دست داريد و آنها را به زمين مي‌گذاريد معمولا پخش مي‌شوند و اگر محتويات آنها ميوه باشد ممكن است هر كدام به سمتي بروند. اما اگر به آنها دستگيره حمل بار متصل شده باشد ديگر اين اتفاق نمي‌افتد و تمام كيسه‌ها در يكجا باقي خواهند ماند. از ديگر مزيت‌هاي اين دستگيره‌ها اين است كه از مواد مرغوب ساخته شده‌اند بطوري كه به مدت خيلي طولاني دوام خواهند آورد و دچار شكستگي و يا تغيير شكل نخواهند شد. از طرفي در حالي كه حجم كمي را اشغال مي‌كند، اما مقاومت بالايي دارد و مي‌توان حتي تا 10 كيلوگرم را با آن حمل كرد.

روش‌هاي صحيح حمل بار

در هنگام جابجايي بارهاي سنگين اگر آنها را با يك دست بگيريم، بدن براي حفظ تعادل مجبور به خم كردن ستون مهره‌ها به سمت مخالف مي‌شود و اگر باري كه با خود داريم كمي سنگين باشد باعث وارد شدن فشار زيادي به ديسك بين مهره‌ها مي‌شود. اگر فقط يك كيسه خريد را بايد حمل كنيد در زمان‌هاي كوتاهي دست خود را عوض كنيد و اگر بيش از يك كيسه داريد آنها را با دو دست حمل كنيد. در صورتي كه بايد مسافت زيادي را طي كنيد و بار سنگيني هم داريد قبل از خسته شدن و درد آمدن انگشتان كمي استراحت كنيد و دوباره به مسير خود ادامه دهيد. در زمان بلند كردن كيسه‌ها زانوهاي خود را خم كنيد و براي برداشتن آنها كمر خود را خم نكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.